Берасцейскі незалежны тэатр “Крылы Халопу” (былы “Свабодны тэатр”) прыняў удзел у польским тэатральным фестывалі “Warszawskie spotkanie teatralne”.
Удзельнікі калектыву лічаць, што з дапамогаю такіх сустрэч можна паглядзець на тое, як працуюць замежныя тэатры і параўнаць іх з беларускімі. Рэжысёр тэатру “Крылы Халопу” Аксана Гайка лічыць, што адным з галоўных адрозненняў успрыняцця гледачамі спектакляў у Беларусі з’яўляецца недахоп добрых пастановак:
Сур’ёзны фестываль, вельмі цікавы. Але гледачоў было няшмат. У той час як у нас зал набіты. Параўноўваеш проста патрэбнасці гледачоў. У людзей ёсць жаданне глядзець. Культурны голад.
Аксана Гайка падкрэсліла, што таксама адрозненнем беларускага тэатра ад польскага з’яўляецца адсутнасць свабоды выбару тэмаў пастановак і забарона выказвання любых думак на сцэне.
Крынiца: Радыё Рацыя
Для Наталлі кожны акорд, кожная нота – гэта магчымасць падарыць людзям радасць і натхненне, што…
Мы ёсць тое, што мы ямо. Так, вельмі знаёмы выраз, але не меней ёмкі. Наша…
Праект Pet-à-Porter ў Берасці – гэта інтэрнэт-пляцоўка, якая дапамагае сустрэць жывёлу і будучага гаспадара. Фатографы,…
Жывёлы, на наш погляд, не толькі сябры чалавека, але і істоты, якія значна паляпшаюць нашае…
Па якіх крытэрыях ацэньваецца патэнцыйны працаўнік? Не ў апошнюю чаргу па правільна складзеным рэзюме. Гэта…
Савелій Савянок – вулічны музыка, саліст і электра-гітарыст гурта «Distortion». Сава рознабаковы, цікавы і шчыры…
View Comments
А чаму "Крылы халопУ"? "Халопа" трэба.
ЗЫ: Тэатру - плёну!